dinsdag 7 oktober 2008

Kit Forrest

en hier is het tweede en tevens laatste deel van de elements van de forrest kit; ook deze plaatjes heb ik gemaakt van foto's, die ik zelf gemaakt heb tijdens mijn wandelingen, behalve de bladeren - deze worden geleverd bij PSP. De aap zul je niet "loslopend" vinden in de bossen hier in Nederland, haha - deze foto heb ik gemaakt in AquaZoo Friesland - als je de kit compleet wilt hebben - dit tweede deel vind je hier.

en there it is - the second en also the last part off the elements for the forrest kit; these pictures are also made from photographs taken by me during my walks in the forrest, except for the leafs - you can find them with PSP. You don't find monkeys walking free in our forrest - this is from a picture i made at AquaZooFriesland - if you want the kit completed - the second part can be found here


Geen opmerkingen: